neme

Photobucket

Monday, 26 March 2012

~~~kAwAn TiDow sAmA-sAmA~~~~

 wahhhhhhhhhhhhhhhhh....................yiipiiii...yiiipiiii....yiiiipiiii............

malam nie terLebih rajin plak nie...ehhh malam kew????tngokk jam jap...
"Mak oiii...kuL3.48pagI"..cehhh..cehhh..buat-buat terkejut plakk...hahahaa....
 suka sangatlah nampak..mau taknyerr...bilikk aku aderr penghuni baru....hihihih
yelah kwn2 datang tidow tue.....nak rabak dah biji mata aku nie...xdapat nak t
idow....gelak-gelak,makan-makan,...serious happening..hhahah

paLing kelAkAr main SKYPE dalam satu bilik satu sama lain....teRasA seperti BENGONG dah...
sengih-sengih kat LP....lambai-lambai tangan,,semua beria tunjuk gigi kuning masing-masing....ihihihi
OK Fine....kami dah makin biul bila dah nak balikk kG...dah naue lagi lah...kena tunggu abis exAm dah kan....so mengila habis-habisan lah...aLaHHH...lagi pun tak lama lagi kami dh nak bersatu...nak duk umah sewa sAma-sama.....lagi lah seronokk....

dIoraNg semua nie bilik sebElah...lah pnGkat senior kan.....hahahah....
so last-last sem baru kamcing...memang terbaikk dah....pecah bilik aku....sampai aserr taknak tidow dah...diorang cakap kalau masuk jew bilik aku...mesti makn xselera,,tidow xlena...selamba jew diorang ckap kami bela SAKA.....amboii menakutkan,,,,
sekor jew saka nie...yg suka gelak2....memang biull lh...tu nasib baikk tak main BILLIONER.....
kalu main yang tU..aku aserr kna tunggu bank jatuh bankrup dlu lh jawapnyerrr....


























                                  okk nie mukA yang tak berapa nak cukup tidow.....



                      nie lah geng yang datang tidow tue.....si merah bilikk aku...si itam bilik sebelah....
                       lagi   sorang...xderr gambr.....

1 comment:

  1. hahhahahahha akhirnye kite dpt b,satu kembali walaupun bkan asrma tp kite b,satu dlm rmah sewa...makin lama mkin senget kepala masing2 nk layan sume krenah...ap pun xbole...hahahha...happening wehhhh :D

    ReplyDelete