neme

Photobucket

Saturday, 26 November 2011

aQ kampUng kot...

hahahah...bongokk gak aq nie upenyerr...huhuu...bru sedar diri lah katakan...
nak tahu kenapa????
   dah ader blog tapi xpndai nak buka nak main lah weii...maklumlah budak kampung kan...
      Bler tngokk orng dah ramai pakai blog baru lah aku mengatal nak main blog agk...
         tp aku tarakk habukk paun pandai main ini semuga....

hahahah....
     setiap kali nak buka blog mesti manyusahkan cousin aku....
alah apa salahnya...nak manja-manja lah katakan...
nasib baik cousin aku tak bengang nak melayan kerenah aku...
baikk kan my cousin...hihihi


kalau yewtaw aku puji dye...compome kempang kempis idung dye..
hahahahahha.......

Monday, 14 November 2011

barU aQu taHu TentAng mu BLog

cewaHh....bru lah nak maju aku nie....orng lain dh berabab dah duk main blog nie....aku baru pandai....
ceehh...memang ketinggalan lah aku nie..
tu lah mak suh belajar kat sekoalah elok2 dulu xnk...
ambikk ang kan dah masuk air...so dah jd xberapa nak betul sngat dah...

so dah pandai lh...kakaka

KEKUATANKU