neme

Photobucket

Saturday, 10 March 2012

sIbUk sEbaGai PA mEnTeRi..

OYEHHH.........OYEHHH.....OYEHHH.....

Dah start gedikk dakk mak ngah oii...
maklumlah dah lama aku tinggal blog....
i kan PA Perdana Menteri Japan....(jom muntah berjemaah)

Sibukkk sesangat....sibuk apa????
Haii tdi dah ckp PA Perdana Menteri mesti lah sibuk....uwekkkk
*basuh baju menteri
*lap lantai umah menteri
*cuci kereta volvo menteri
*jamban menteri pun aku cuci taw

Bz tak aku....haaa...tulah kerja aku hari-hari..sangat lah bz...
tp aku bkn bz body.....xsuka ambikk taw aperr yew wat.....menteri bagi cek aku sain jew...
cek gaji katakan....menteri suh tulis sendri angka...

Tak payah korang nak mencebik bibir sangat lah.....jelezz lah tue....
Yelah-yelah nanti aku ambikk korang jadi PA aku plakkk...
kasi bantu Menteri tu....terutama tandas dYe....
dYe selalu ciRit bin Birit...so kena ambikkk attention bab tue lah.....

dah aku nak p sambung kerja aku plak nie.....
nak p cukur bulu ketiak Menteri plak....dah panjang bebenor daH....hihihihi

oKKk byEEE....

No comments:

Post a Comment