neme

Photobucket

Tuesday, 13 March 2012

riNdU nAk sHoPpInG laaaHhhhhhhhhhhhhhhh

Ciku Cakk.....hihiihihak
amboiii pandai main Ciku Cakk plakk....nak jadi gedikk lah tue
ok fine aku gedikk.....alah xpelahkan aku gedik...agipun aku gedik gan korang jew....(ish malu lerr)

Nie nak habaq sikit kat hangPa semua yg ceQ nie boRing bebenOr duk dalam bilik nie....
(cehhhh..cehhh...sejak bile plop aku pandai cakap kedAh nie....lintang pukang bahasa di kerjakan aku..hahahh)
nie aku rindu giler nak p shopping...dah aserr lama sangat tak p shopping sampai penat sampai sakit kaki sampai nak termuntah n samapai tertidow lam ketew lepas shopping....

Agak-agak bile boleh p shopping lagi ekkk....alah sekali sekala nak habis kan duit...
ehhhh.....ceq xguna duit hangpa semua nooo......xkisah lah janji ceq dapat beli barang baru...
bukan selalu lah p shopping camtu...agpin ceq nie bukan aki shopping....so xsalahkan...
Rindu sangat nie nak shopping....adEr kew nak iKUt sama.....penat taw kalau jalan gan saya...hihihihi

Dah2 kumpul duit banyak-banyak tuk shopping yang gempak-gempak biar smapai lembik kepala lutut nak berjalan nanti....CEQ SANGAT RINDU NAK SHOPPING....

 
  Rindu sangat time semua nie.....

#moodnakshoppingsangat-sangat#

No comments:

Post a Comment