neme

Photobucket

Saturday 23 June 2012

MaLaS pUnyA pAsaL

ASSALAMUALAIKUM.....

Adoi ini laman sesawang sudah di makan sesawang lah....dah separuh dah.....maklumlah lama tak update blog.....moti n jawapan yg bnyk untuk diberithu knp lama tak update...antaranya...wahhh mcm nak bg anugerahh kan...melampau....
 *MALAS YANG TAHAP GABAN
 *TAK TAHU NAK TULIS APA
 *TAK SUKA TULIS BENDA YANG BUKAN ADA DLM KEPALA
 *DAH BUKA BLOG TAPI NAK TAIP MALAS
 *SEBENARNYA ADA DIARI ISTIMEWA YANG SELALU DI AKTIFKAN..

It ulah antra2nya yg mnjdi faktor knp aku tak menulis sngt...mlsssssssssssssssssssssssssssss yg amat...sibuk tue pun aderr lh jugakkk...tapi FACEBOOk aku sentiaa aktifkan...

WHY????
 kerana aku mmng ska aktifkannya...wlaupun aku tak main2 dgn Facebook...aku buka tp aku tinggal p merayap...dan lagi sebab kenap aku nie mls nk tulis blog...

Pagi tadi dgn moOd yg mengila n mood rjin aku nk tulis blog....duk syok2 aku menaip nie....siap citerr sal EURO 2012 lagi.....semangat nak mampus....sampai meleleh air liur masa menaip...smpai tenggelam keyboard aku tekan....(drama melampau).Dah ciap taip segala bagai citer yg melampau tntang Euro dah ending hingga ke noktah yg terakhir....sedang syok2 juga aku pilih gmbr pemain2 bola yg aku minat tahap org gila meroyan nak mintak penampor...bila jew aku siap nak pos...line tenet aku wat hal...tiba wifi tue xada line...sangkut loading nyer.....bila line tenet dah pulih....tiba2 esai yg aku duk karang bagai nak naik gila hingga gugur rambut aku nie.....tinggal separuh je....2perenggan jew...bila aku nak dapta A++++ kalau mcm nie....aku karang smpai 10 perenggan(menipu lagi) hilang mcm tue jew....

Jawapan selepas itu...dengan hati yg membukang marah macam nak p sound pakcik jiran sebelah..aku terus sing out kan,aku pun blog...tak ammpu nak tngok lagi....sadis betul dengan tenet..kalu yew pun biar aku post dulu...ini tak.....

aku bila benggang mula lah nak gigit ekor kucing kasi putus....nak p lawan gusti ngan beruk belakang rumah yg bapak aku bela bertahun....sakit aTy woooo......

No comments:

Post a Comment