neme

Photobucket

Sunday 29 December 2013

Saja test menaip...Malas...!!!

Assalamualaikum....


  Okay aku tahu memang dah lama sangat lah aku tak update blog nie...malas ke?? yes im...aku memang malas...malas nak menaip, malas nak bercerita,coz aku rasa buang masa lah...tapi bila aku pikir balik...xpayah nak over dost citer yang sarat yang pikir sampai pecah otak kan...just reality ckup....hahaha....okay tak pyah pecah otak ek...aku share apa yg aku mnat n aku share apa yang patut aku share..dan aku suka kalau aku dapat ilmu dari orang rama...acececechh...Ilmu konon...kau kan malas belajar petai oii...hahah...ilmu lain lah...masak2 kew, jahit kew, bisness kew,,,part bisness tu aku suka...tapi aku xder peluang lagi nak join bisness...duit poket mmng xder lah nak tampung modal...hahaha...so insyallah slow2...otak pun mkin ligat gak pikir nie...tengah cri peluang lah katakan..hhahahha..
   
   Motif malam nie ader citer tapi malas lagi...tunggu lah dulu...tunggu rajin tu banyak...aku ni suka layan FB tapi jarang gak update status lam tu...just suka baca2 status org, suka tengok gambar n suka gak buka part resepi...shopping xyah cakap lah...memang suka shopping tapi yg aku boleh beli on9 beg jew kot...or accessories kot....bju2 mmng xdpt lah...coz aku nie bdan lain dri orang...pernah skli beli on9 xdpat beg...part nie aku citer lain kali ek....sakit jari nak menaip...ok Assalamualaikum...,

No comments:

Post a Comment