neme

Photobucket

Monday, 19 November 2012

~nAk kAHwiN juGaK~

Assalamualaikum.....

Nak mengedik boleh...hiihihi....sebenarnya sekarang tengah cuti sekolah,Soooo,faham-faham lah apa yang berkaitan ngan musim cuti sekolah nie.....tahu ko hidokkk....tak tahu ekkk....
meh nak habaQ...time Cuti sekolah adalah time orang KAHWIN....dah besar font aku letak....hihihi

Mood nie mengedik teringin nak kahwin gakk....tapi tengah belajar lagi so..wuuuuhuhuhu....bersabar lah mak ngan ayah pesan habiskan belajar dulu yew jgn nak mngatal...hahahaahaa
Teringin jugak lah,,,ihhihi...kawan-kawan sekolah dah ader yang kahwin,,,dah beranak pinak dah pun...aiisshhh...bestnya tengok ader bABy sendirikan,,,,hahhaha...gataiiii.....

Aqu nak kahwin???? uishh mesti nak lah kan,...sapa yang tak nak kahwin....orang gila pun nak kahwin gak...hahahha....
Jejaka Idaman???? hahahha..malu lah ceQ nak habaQ kat sini....kalau aderr JODOH ceq ngan dye kawin lah kami nanti...Insyaallah...masing-masing masih belajar n tunggu ada ekonomi sendiri dulu...baru kami pikir sal kawin ekkk....Jangan risau kad WALIMATUL URUS akan samapai kepada rakan-rakan semua yang mengenali diri ini yang cumell ini....uweekkkkkk...ihhhhhii....

Tunggu lamaran jelah...kalau ada..Alhamdullilah...kalau tak ada itu tandanya Tak ada jodoh lah....
tak boleh mengharap sangat nanti kita yang merana kan...silap-silap..menonggeng frustnya....makan banyak sampai gemuk akibat dari "kefrustan" itu...(bahasa entah dari mana).

Aqu nie selalu jadi mangsa buli....mahu taknya aku sorang jew anak pompuan yg tinggal...yang masing belum kahwin...hadoiii,,....macam-macam diorang usik akiu,,,,sampai naik bernanah telinga aku nie...nak tahu antara-antara yang selalu buat aku jadi malu n bosan...dah boleh hafal dah....
          *Kau kahwin esok-esok buat kat hotel ekk...
          *Kau kahwin esok-esok buat besar-besaran ekk..(AyaH)
          *Kau kahwin esok-esok buat katering ekkkk...(mcm bakal laki aku ank menteri kan)
          *Kau kahwin esok-esok,,bunga telor tue kau guna kristal ekk..(wah mahu kaya laki aku...rabak nie)
   dan seangkatan dengannya...hahahha......dah sampai aku berkahwin,mengandung,beranak,ada anak...semua diorang perli-perli aku..hadoii..sakit otakk degar oii....

Mak nak tawin..nak tawin....mati aku kalu mak aku pandai buka blog nie....silap-silap kena baling nagn kapak...gataiii sangat...hahahah....

                                                  CANTIK AND SWEETKAN...






1 comment:

  1. Hahai waniez. Lucu la entri ni. Mujur mak u x reti bkk blog ni klau x melayang kapak ye. Huhi. Jom follow2. Tq. (:

    Miszwati88.blogspot.com

    ReplyDelete