neme

Photobucket

Sunday 11 November 2012

BoSannnnn.....

Assalamualaikum.....

Baru aderr rasa nak update status baru...bukan apa...mcm biasa mood malas yang melampaukan...
Nak panjatkan rasa syukur kat Pencipta Alam ni...kerana banyak memberi kebaikan dan memakbulkan doa hambanya yang hina ini untuk menjdi seorang manusia yang kuat semangat dalam menempuh dugaan dan hinaa orang di sekeliling.....

Dah2 bukan nak feeling serius sangat...itu pembuka bicara jew...mak aiii panjang kan pembuka tue....hahahaah

Sebenarnya...nak bagitau nie...AQU KEBOSANAN SESANGAT...hahahaha
nampakkan besar lagi aku tulis tue.....boeing betul lah aku sekarang...coz time cuti nie xderr benda nak wat...nak kerja mak plakk tak bagi...nak shopping duit plakk xderr....nak jalan-jlan kawan plak tak cuti lagi....so macam mana tue.....bosan kan....

So duk umah lah...bangun tidow,makan,tengok TV...kalau lah rancangan tV tue best tak pa ini tak...INDON 24jam....menyampah betul..dah lah citerr mengarut entah apa2....setiap kali aku buka jew tV citer indon....terus aku padam tV....xnak aku rasa benggang yang amat....lagi sekali jadi boring kan....

Nak main mesej plak...bukan semua nak mesej nagn kita kan...lagipun aku sendiri tak ada topik nak share nagn kawan-kawan...baik diam jew....so mengemukkan badan lah jawapnya kat uamh nie....makan...makan...makan....

Yang specialnya...belajar masak daging...ihhihihih......alah simple kan orang macam aku nie kan.....kenapa terkejut ekk kalau aku cakap nak beljar masak......jom muntah sesama...hahaha.....minah kepoh cam aku nie nak jadi gadis ayu...tak sesuaikan...tak pa...masak tak semestinya orang ayu jew...aku pun nak juga makan hasil sendiri.......kan..kan..kan....hihiihi....

Dah...xderr beda dah aku nak mengarut nie......lagi banyak aku tulis lagi merapu aku cakap...tak pasal-pasal ada plak yang jiwa baca entry aku ni kan....okk bye....


                                       

No comments:

Post a Comment