neme

Photobucket

Monday 16 July 2012

~✿✿.CinTa MaTi Aku.✿✿~

Assalamualaikum...

Fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................tarik nafas sikit...rasa lemas pulak dah macam duk lam swimming pool dah...dup..dap..dup..dap..berdebar pun aderr gakk...mahu taknya...kali ni cIk Petai Goreng nak habaq sal kejutan yang bakal berlaku kat kaMpung Cik PG nie...Cik PG nie asalnya ore Qelate..hihihi...sapa sini nore Qelate angkat tangan tpi jangan tinggin2 taw..takut ada yang tak pakai deodorant mahu pengsan org kat sebelah tue..

Berbalik kepada tajuk asal...Cik PG nie dapat panggilan dari kampung tetiba lah mengejut pun ader...masa tue Cik PG tengah syok2 duk wt assingment yg menyerabutkan jiwa nie....poning2 duk feeling2 sedih duk tngah layan lagu...bab kata org Jasad je ader kt Melaka tp Nyawa aderr kat kampung...melayang nyawanya...Panggilan tue dapat mengejut jew...terus lari keluar rumah tak nak kwn2 dengar panggilan manja dengan mak...hihiihiihi....panggilanya berbunyi begini...wahhh mcm nak jawap exam je kan....tak po..tak po...huhuh

   "Assalamualaikum,adik duk wat apa tue..?"

   "Duk wt kerja mak,knp" sambil kuis2 sampah yg aderr kt dinding dgn kaki..jiwa dah debor dh..

   "Adik nak balikk kg ke first puasa ni??

  "Mak cakap tak payah balikk,knp tiba2 mak tnya.??" aku semakin takut..

  "Ayah suh adikk balikk,,ayah nak jumpa adikk nak cakap sesuatu.."

wahhhh....debarkan...takut lah...apa yg ayah nak cakap kan aku tak tahu lah....tapi mmng dah tak sabar dah nak jumpa mak ngan ayah nie...nak peluk cium dia sampai diorang rimas.....Tapi yang pentimg aku excited sangt nak balikk,....menitis air mata aku dengar mak cakap cm tue....aku windu tahap gaban dah cam nak meroyan jew windu diorang.....

Diorang si jantung hati dan penyambung nyawa aku sehingga akhir hayat aku,,,,dan tak ada siapa boleh jadi penganti aku...hanya dia yang aku perlukan.....

                                            
                                                    SAYANG MA & AYAH







No comments:

Post a Comment