neme

Photobucket

Thursday, 8 December 2011

sEnang atY keW????

hahahah......senang sngt ekkk....apa yg senang aku pun xthu lah....
bkn senang snagt pun...tp memang jiwa aku nie dah xleh nak duduk diam kerana terlampau senang....sikit2 call kat mak....macam2 aku citer n mak plakkk asyikk gelak ngejek2 aku jew....
ish mak kejam betul....tp mak best dpt rasa pengalamn yang menarik....ok sangat-sangat lah....dah banyakk ambik gambar nie nak suh mak gan ayah tengok.....tak sabar nak blik kampung nak suh semua tengok...
 uis banyak kenangan tercipta kat sini.....masyukkk betul idup aku kan sekarang
...orang ckp jagn suka sangt nanti derita....memang betul pun...menakutkan lah....dah happy2 nanti semuanya hlang bgtu shj plak....xnak lah....takut....

No comments:

Post a Comment