neme

Photobucket

Wednesday, 28 December 2011

aQu taKut sUnYi

sperr kat sini takut sunyi????
perrrhhhh memang aQu tak nak lah tinggal kat tempat yang sunyi...
lagi-lagi tinggal sorang...arggghhh menakutkan lah....

hehehehe.....penakut upanye minah nie....cakap mengalahkan perdana menteri...
sebenarnya aQu nie memang anti-kesunyian...hihihi...penakut gilerr kot...xleh duk sorang-sorang...
compome nangis tak habis-habis...
yelahhh mau tak nyerr...blerr duk sorang-sorang mula lah terbyang yg bukan-bukan..
cOntohNya...
dah start nmpak hantu merayau-rayau kat depan mata...padahal tu kain tuala yg tersangkut kat tingkap..
lpas tu dengar plak bunti orang jalan kat atas atap...hakikatnya daun-daun pokok tu yang berjuntai kena zinc..

itu lah aQu...suka pikir bukan-bukan...klau orng tanya berani kew????"BERANI" itu lh jawap aQu...berlagak kan....sebenarnya aQu xnak mnyusahkan orang...yekew???
ahhh tipu lah...tanya lah semua kwn2 aQu...hari-hari mnyusahkan orang aderr lh...

sampai kawan aQu ckap...."kau nie cakap banyak pot..pet..pot..pet..tp penakut nak mampus"hihhi....
blerr kwn aQu ckap cam tu aQu dongakkan kepala kew siling dan aQu ckap.."la asal cicak nie pakai gincu merah terang sangat"....hahhaha...sekali bantal melekat kat muka aQu....
kejam betul kwn aQu kan.....
yelah-yelah nagaku...memang penakut pun....pling xsuka sunyi...lagi-lagi tengah malam....
mula lah nak nangis peluk bantal...membongkok dlm kain selimut....
malam nie pun asa nak nangis..duk soran-sorang..sunyi plak 2..xada orang teman..fon pun xbunyi...sedih..nangis kan....uwaaaaaaaaa........dah-dah over lah tu plak.....hahahaha......

No comments:

Post a Comment